Hledání v Kaznějově

08.01.2012 13:00

Víkendové hledání v Kaznějově bylo jako vždy super! Pokaždé, když přejedeme za závoru objektu, už je naší Vločce jasné, co se bude dít. Michal s Petrou a jejich holkama - labradorkou Ritou a ovčandou Jumbou nám dělali velmi milou společnost. Tentokrát jsme si mohli zkusit hledání v opuštěné budově.

Nejdřív jsem si objekt s Vločkou prošla. Na začátek jsme s Tomem zkusili jednoduchou odbíhačku a za pár okamžiků se opuštěnou místností rozezněl Vločky štěkot. Nevím, jak Tomkovi, kterému Vločka štěkala přímo u hlavy, ale mně to znělo opravdu příjemně :) Byla jsem nadšená a Vločka taky. Postupně jsme se střídali ve hledání s Michalem a Peťou, jejich holky zvládaly vše na jedničku. Druhou schovku pro Vločku jsme vymysleli ale už o něco složitější. Tomek se schoval do malého kamrlíku, byla tam tma jako v pytli :) Tom seděl hned za vstupem do místnosti, ale díky té tmě jsem ho ani já pořádně neviděla. Poslala jsem Vločku hledat a nechala ji, do tmy se jí vůbec nechtělo, takže běhala pořád okolo, jenže nejvíc Tomka cítila před vchodem do kamrlíku, takže tam nakonec vběhla a našla ho. Měla jsem obrovskou radost, když jsem Vločku viděla pracovat, začíná hledat "podle pachu". Doposud se hodně řídila spíš zrakem :)

Během odpoledne jsme si ještě zkusili odbíhačky v jednoduchém terénu, Michal a Peťa cvičili obrany s Ritou a po příjemném popovídání jsme všichni vyrazili směr "Domů", my tři příjemně unavení...

Zpět